[vc_row][vc_column][vc_column_text]چرا داخل رایاتور رسوب می گیرد؟ آیا خطری هم دارد؟
دلیل این رسوبات و زنگارها داخل رادیاتور استفاده از آب لولهکشی به جای آب رادیاتور میباشد که به مرور زمان املاح مدنی آب در بین شبکههای داخلی رادیاتور رسوب کرده و ته نشین می شود و مسیر عبور آب را مسدود می کند.
همین عامل باعث خرابی رادیاتور و جوش آمدن آب خودرو می شود.
حتی این رسوبات بر روی در رادیاتور و حتی ترموستات تاثیر منفی دارند و عملکرد این قطعات نیز مختل می شود و در وضعیت بحرانی می تواند کانالهای داخلی سیلندر و سرسیلندر را نیز مسدود کند و باعث سوختگی واشر سرسیلندر شود.
برای اضافه کردن آب به داخل رادیاتور باید ابتدا آب را جوشانده و بعد از خنک شدن، آن را به آرامی به داخل رادیاتور یا منبع انبساط خودرو منتقل کرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]
-
رادیاتور آب هاوال H6
اطلاعات بیشتر -
رادیاتور آب وانت دیار
اطلاعات بیشتر -
رادیاتور آب ون نارون
اطلاعات بیشتر -
رادیاتور آب ون وانا (ون فوتون)
اطلاعات بیشتر -
رادیاتور بخاری وانت وینگل
اطلاعات بیشتر -
رادیاتور بخاری ون کاسپین
اطلاعات بیشتر -
رادیاتور بخاری ون نارون
اطلاعات بیشتر -
رادیاتور کولر هاوال H6
اطلاعات بیشتر -
شلنگ بالا رادیاتور وانت فوتون تونلند
اطلاعات بیشتر -
لوله فرعی رادیاتور لندمارک
اطلاعات بیشتر -
مخزن آب رادیاتور ریچ
اطلاعات بیشتر -
مخزن آب رادیاتور سیبا
اطلاعات بیشتر -
مخزن آب رادیاتور وانا
اطلاعات بیشتر -
مخزن آب رادیاتور وانت دیار
اطلاعات بیشتر -
مخزن آب رادیاتور وانت وینگل
اطلاعات بیشتر -
مخزن رادیاتور فوتون تونلند
اطلاعات بیشتر